måndag 1 juni 2009

Men en ganska bra söndag dårå!
































































Alright, så detta hände igår:
Vi fick veta att puben var stängd (igen). Ingen grät. Istället tog vi vårt pick och pack och drog till parken. Där spenderade vi närmare nio timmar med att spela fotboll, bränna oss, kasta frisbee, ha Strongbow-krig, äta mat samt ha sönder solglajjer. Underbart. När solen gått ner begav vi oss till pubens function room för att ha personalfest (som vi egentligen inte får ha där, men chefen är i Filippinerna så whatever). Det var KUL! Några sprang iväg och inhandlade rusdrycker för närmare 60 pund och några pizzor. Sen körde vi igång med Nintendo Wii för hela slanten. Jag sög på tennis, men i bowling fick jag vissa mina true skills. Jag och min kära lagkamrat Rebecca vann tre gånger i rad! Och sista gången ansträngde vi oss inte ens! (Ni kan se hur jääääkla nöjda vi var på sista bilden här ovan. Och alla ni som känner mig vet att jag är en riktigt risig vinnare, så ni kan ju tänka er hur irriterade de andra var på mig. Eh, ja det finns också dokumenterat på bild förresten, gissa vilken....).
/F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar