måndag 27 april 2009

BQ här!

Hellu!
Nu var det verkligen grymt länge sen jag bloggade! Riktigt dåligt, I know.
Mina föräldrars trip i London blev väldigt lyckad i alla fall:) Vi var till Madame Tussauds, såg musikalen Wicked, åt ute på olika restauranger, såg massa sevärdheter, pubade, hälsade på på mitt jobb, var till lägenheten, kollade runt på Harrods, shoppade lite, spelade kortspel och drack massa vin. Jag sov på hotell med dem i två nätter. Jag kan inte fatta att vi hann så mycket som vi gjorde!
Annars har det inte hänt så mycket. Pär har varit här och hälsat på och Malins kompis, Tessan också. Riktigt nice! Vi har festat mycket, som vanligt:P Har varit till några nya klubbar som Boujis och Movida. Kate Moss var på Movida när vi var där! Sjuuuukt! Synd att jag inte såg henne bara.

Anyway, nu ska jag gå ut och ta vara på min lediga dag!
Pusspuss

1 kommentar:

  1. hej
    läste din blogg, drack vi massor med vin??
    lät lite häftigt, vi hörs mamma

    Ps Danne här,glöm nu inte att gå på någon fotbollsmatch helst Millwall (Forza Bushwackers)

    SvaraRadera