onsdag 29 april 2009

Och det är liksom onsdag.

Jag tror inte ni förstår hur trött och sliten jag är just nu.
Ska försöka sammanfatta några av de senaste dagarnas händelser:
Lördag: Jag och Malin dricker vin i parken, för att sen åka in till Soho. Träffar mina jobbarkompisar. Jag blir buren hit och dit. Alex spenderar 700 pund på en kväll. Lyckat.
Söndag: Tveksamt.
Måndag: Vi får för oss att vi ska ut med Sacha på Fifty. Det var väldigt fancy. Efter lite drinkar och diverse 60 procentiga shots får jag och BQ nog och drar hem. Gör Pringles i ugn (?) och somnar på varandra.
Tisdag: Död död död. Men nej, nog tusan pallrar jag och Malin oss iväg till Soho än en gång. Möter upp Alex, Chris och Bex. Det blir drinkar och koreograferad dans. Någon blir utslängd i fem minuter.
Idag: Ledig, blev lite Hyde Park-häng med Malin, Sacha och co. Myyyys.

Nu? Powernap?
/F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar